Kariéra

Produktový specialista (m/ž) - pekařina/cukrařina (Malšice)

Víš jak má vypadat správný produkt? Víš, co mu nemá chybět a tušíš komu a jak jej prodat? Pak hledáme právě tebe!

Produktový specialista (m/ž) - pekařina/cukrařina

Zeelandia byla založena v roce 1900 v Holandsku a dnes již působí takřka po celém světě. Od svého vzniku vyrábí suroviny pro pekaře a cukráře. Pečivo a cukrářské výrobky se díky nim stávají chutnější, zajímavější nebo efektivnější.

Na český trh vstoupila Zeelandia v roce 2000, kdy se spojila s menším jihočeským výrobcem Lactoprot Bohemia. Dodnes si zachovává osobní přístup a rodinnou atmosféru menšího podniku, zároveň těží z příležitostí a sdíleného know-how, které nabízí skupinová spolupráce. Zeelandia není jen dodavatelem. Svým zákazníkům nabízí řadu služeb, inspiruje je, přináší na trh nové trendy a pomáhá jim. Současně je i významným zaměstnavatelem, který si váží svých zaměstnanců a dbá o jejich spokojenost.

Jedním z pilířů našeho úspěchu je optimální složení našeho produktového portfolia. Musíme vědět, co spotřebitelé žádají, jak se pravděpodobně bude jejich potřeba měnit do budoucna, co nového by mohlo jejich zájem vzbudit, a tomu přizpůsobovat nabídku, se kterou přicházíme k našim zákazníkům. To je zodpovědností našeho marketingového oddělení a hlavní roli v této disciplíně hraje produktový specialista, kterého v tuto chvíli hledáme. A proč bys to nemohl/a být právě Ty?


Na této pozici se budeš podílet na přípravě marketingového plánu pro svěřenou produktovou kategorii, na jeho následné realizaci, časem i na tvorbě prodejních cen. Ve Tvé kompetenci bude správa, rozvoj a optimalizace produktového portfolia ve svěřené kategorii. Otevírá se Ti tak příležitost uplatnit řadu svých schopností, dovedností a silných stránek při plnění zajímavých výzev:

  • Vedení a koordinace pracovního týmu pro svěřenou produktovou kategorii bude vyžadovat dobré organizační dovednosti, proaktivitu, schopnost převzít zodpovědnost a umět se samostatně rozhodnout. Neodmyslitelnou součástí procesu je spolupráce s ostatními úseky (vývojem, technologií a obchodem) vč. kolegů ze zahraničí, se kterými budeš komunikovat v angličtině.
  • Identifikovat tržní trendy a příležitosti se Ti podaří pouze se systematickým přístupem k práci a se schopností dohledat, zpracovat a analyzovat data týkající se portfolia produktů, požadavků trhu a zákazníků a nabídky konkurentů.
  • Uplatnění produktů na trhu podpoříš díky svým dobrým komunikačním dovednostem a schopnosti odprezentovat obchodníkům a zákazníkům relevantní informace. Znamená to pro Tebe ale i přípravu samotného obsahu pro tvorbu marketingových materiálů (k produktům, na webové stránky a do zákaznického newsletteru) a přípravu prezentací.

Pozice bude vyžadovat i občasné cestování, musíš být tedy aktivní řidič.

Plusové body Ti může přinést předchozí zkušenost s produktovým marketingem, brand marketingem nebo marketingovou komunikací nebo znalost našich produktů.

Myslíš, že je to pozice šitá pro Tebe? Zašli své CV a připoj krátký text o tom, co Tě motivuje se o pozici ucházet a proč bychom Tě měli pozvat do výběrového řízení. Ozveme se Ti.


Informace o zpracování osobních údajů zájemců o práci najdeš na www.zeelandia.cz.

Chceš zjistit víc o pozici, podmínkách nebo naší společnosti? Zavolej a zeptej se ( +420 381 791 824 )

Chceš zjistit víc a raději píšeš e-mail ( prace@zeelandia.cz )


Informace o zpracování osobních údajů zájemců o práci najdeš tady

Produktový specialista (m/ž) - pekařina/cukrařina (Malšice)