Kariéra Kariéra

Manažer týmu KAM (m/ž)

Máš zkušenosti a schopnosti vést tým? Máš prezentační dovednosti a umíš dobře pracovat s daty? Pak hledáme právě tebe.

Manažer týmu KAM (m/ž)


Naše obchodní strategie cílí na růst v segmentu velkých průmyslových výrobců pečiva. O vztahy s těmito zákazníky pečuje tým 5 zkušených key account managerů, budují s nimi dlouhodobé partnerství a nadstandardní vztahy. Aby byl tým schopný dlouhodobě dodávat výsledky, potřebuje kvalitní a efektivní vedení. Proto hledáme manažera (m/ž), kterému nebudou chybět:

  • Předchozí zkušenosti: Vědět, jak funguje obchodování v FMCG, a mít předchozí zkušenost jako Key account manager i vedoucí obchodního týmu vnímáme jako základní stavební prvky. Výhodu budou mít ti, kteří se navíc orientují na trhu s pekařskými a cukrářskými surovinami.
  • Strategické a obchodní myšlení, orientace na výkon a výsledek: Jeho hlavním úkolem bude v souladu s obchodní strategií vytvářet plány, které zajistí dosažení prodejních výsledků a maximalizaci prodeje našich produktů.
  • Vůdčí schopnosti a schopnost motivovat tým: Povede tým pěti zkušených Key account managerů, bude jim poskytovat podporu, stanovovat cíle, hodnotit jejich výkon a rozvíjet je, čímž zajistí efektivitu a úspěch týmu.
  • Silné komunikační a prezentační dovednosti: Efektivní komunikace na různých úrovních a řešení požadavků i stížností k práci v obchodě neodmyslitelně patří. Jako manažer bude plnit také roli mentora ve svém týmu a pomáhat členům svého týmu rozvíjet jejich komunikační dovednosti.
  • Schopnost práce s daty a datové analýzy: Důkladná evidence a analýza dat o zákaznících, prodejních aktivitách a trhu mu umožní identifikovat příčiny úspěchů a neúspěchů a najít nové obchodní příležitosti.
  • Pokročilé dovednosti v práci na pc: Ovládání nástrojů Microsoft 365 a CRM systému bude jeho rutinou. Čím lépe s nimi bude umět pracovat, tím efektivněji získá data potřebná pro řízení týmu.
  • Smysl pro spolupráci: Spolupráce s marketingem, vývojem a dalšími odděleními je klíčová pro úspěšné zavádění nových produktů a marketingových kampaní.
  • Schopnost přizpůsobit se rychle se měnícím podmínkám: Trh se neustále mění a obchodní manažer musí být schopen rychle reagovat na nové výzvy a příležitosti, aby zajistil konkurenční výhodu společnosti.
  • Flexibilita a ochota cestovat po ČR: Tým Industry obsluhuje zákazníky na území celé České republiky. Pravidelné cestování je jediný způsob, jak udržovat kontakt se členy týmu a rozvíjet vztahy se zákazníky.
  • Komunikativní úroveň angličtiny: Angličtina je potřebná pro účast na korporátních projektech, setkáních se zahraničními kolegy, sdílení poznatků a zkušeností.

Máš vše potřebné? Pošli nám motivační dopis a životopis.

 

Doplňující informace

Místo výkonu práce: Česká republika

Požadované cizí jazyky: Angličtina 

Benefity: Bonusy/prémie, 1 týden placeného volna navíc, Vlastní organizace práce a času, Sleva na firemní výrobky, Firemní akce, Služební vůz

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek, Pracovní smlouva


Chceš zjistit víc o pozici, podmínkách nebo naší společnosti? Zavolej a zeptej se ( +420 381 791 824 )

Chceš zjistit víc a raději píšeš e-mail ( prace@zeelandia.cz )


Informace o zpracování osobních údajů zájemců o práci najdeš tady

 

Manažer týmu KAM (m/ž)